Klubmodul henter siden
Kaffe, rundstykker og tennis
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Fra 26. maj til slutningen af juni og igen fra august gentager vi vores tiltag fra sidste år, hvor vi hver
søndag morgen vil servere kaffe og rundstykker.

Derefter vil vi sætte nogle doubler og singler sammen og begive os ud på tennisbanerne.

Formålet er at skabe mere liv og lidt mere socialt sammenhold i klubben.

Der vil være en symbolsk betaling på 20 kr. pr. gang og tilmelding på hjemmesiden under Events, - senest fredag -
vi bestiller og betaler rundstykker lørdag, så vi slipper for at stå i en lang kø søndag.

From May 20 to the end of June and again in August we will serve coffee and rolls on Sunday mornings
like we did last year.
Afterwards, we play some doubles and singles.
The purpose of this initiative is to create more activity and a little more team spirit in the Club.

There will be a small payment of DKK 20 and you need to register at the website under Events, so we know the number of participants and rolls.
Deadline Friday, as we order and pay the rolls Saturday morning, to avoid a long queue Sunday morning.

Tilmeldte
0 /20