Velkommen til Billund Tennisklub

Standerhejsning og Tennissportens Dag 27.4. kl. 13

Flag Raising (Official Opening) & Tennis Day 27th April at 1 p.m.

Hvis du har lyst til at prøve at spille tennis, er du velkommen til Standerhejsning og Tennissportens dag (for nye spillere) lørdag den 27. april kl. 13 på Skovparken 220.

If you would like to try to play tennis, you are welcome when we raise the flag (the official opening of the season) and to Tennis Day (for new players) Saturday 27th April at 1 p.m. at Skovparken 220.

Guests
If you are here as a tourist, only for a day or two, the quick way is to pay by Mobile Pay
Box14267.
Of course, it is only possible if there are free courts.

DKK 50 per person or DKK 100 for a court.

Husk venligst at bruge skraberen til at jævne huller med her i starten af sæsonen, hvor banerne er meget bløde og kan blive ødelagt af store huller.
Brug slæbenettet helt ud til hegnet.

Please remember to use the scraper to level holes in the court at the beginning of the season, where the courts are very soft and may be ruined by large holes.
Please use the sweeping nets all the way to the fence.

Banebooking for gæster
 Gæster i Billund Tennisklub kan booke- og betale baner direkte via bookingsiden.

Det kræver at gæsten opretter en profil, og herefter går ind på "kontingent/booking"-siden.
I øverste højre hjørne kan man betale med Dankort, og herefter reservere en bane i 1 time.
Ønsker du at invitere (og betale for) en gæst, kan dette gøres på bookingsiden.
Book en bane som normalt, og klik på "gæst", herefter åbnes betalingsvinduet til Dankort.

Makkerbørs på hjemmesiden
Nye såvel som rutinerede spillere har muligheden for at finde en makker at spille med. Vi vil fra klubbens
side opfordre så mange som muligt til at oprette sig på siden, således I alle får mulighed for at møde andre
spillere. Så har du lyst til at spille en dag, men ikke har en makker, er muligheden her nu!
Makkerbørsen finder du ved at logge ind på bane-bookingsiden, hvor den er placeret lige over banetiderne.
Se evt. HER en video instruktion i, hvordan du opretter dig, og finder en makker (husk lyd).